17 d’oct. 2011

HAPPY BIRTHDAY


Amics i amigues! Avui aquest blog fa un any.

Estic de celebració perque ben bé sembla que faci una eternitat que el vaig començar. El 17 d'octubre del 2010 vaig engegar la meva versió 2.0 com a mestra.

Recordo que l'Oriol em deia..."has de buscar un nom que sigui fàcil de recordar, que sigui la teva icona..." i vaig pensar en com em deien tots els nens a l'escola "Miss Andrea", i així va ser com vaig trobar el nom.

En aquest any he après moltíssimes coses. El meu blog i twitter han estat la porta al món dels mestres de les xarxes socials. Resulta que som molts els educadors entusiasmats per la nostra professió, la quantitat de blogs és infinita.

Em fa molta il·lusió poder seguir compartint amb vosaltres l'aventura d'aprendre cada dia.

2 comentaris:

  1. Happy birthday!!! Ja fa un any? Com passa el temps. Desitjo que el bloc de Miss Andrea continui molt i molt de temps compartint amb nosaltres tantes coses interessants. Moltes felicitats!!

    ResponElimina
  2. Felicitats noieta! :)
    Moltes gràcies per tots els recursos que ens dones! :)
    Un petonàs! I per mooooolts anys més!
    Rut

    ResponElimina